.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو مناظره ولایتی و رضایی یك ساعت قبل از برنامه

با وجود آن كه از حدود ساعت 14 امروز تا امشب شبكه 3 سیما با زیرنویس هایی كه نمایش داد اعلام كرد مناظره رضایی و ولایتی پیرامون نقش بیگانگان در كشور ساعت ده و نیم شب پخش می شود، این برنامه تنها یك ساعت قبل از زمان اعلام شده لغو شد.

به گزارش آینده، لغو این برنامه پس از آن رخ داد كه در پی انصراف ولایتی، محسن رضایی برای حضور به تنهایی یا میهمانی در سطح خود، اعلام آمادگی كرده بود و حتی اظهار كرده بود حاضر است با میرحسین موسوی هم مناظره كند، اما نسبت به حضور در كنار برخی افراد چون بروجردی، نماینده مجلس اظهار بی میلی كرده بود كه درنهایت مسوولان سیما تصمیم به لغو این برنامه می گیرند.

بنا بر این گزارش پس از اعلام مناظره علی اكبر ولایتی و محسن رضایی در برنامه رو به فردا دكتر ولایتی با بیان این كه ما با هم اختلاف چندانی نداریم از حضور در این برنامه انصراف داده بود.

گویا رییس صداوسیما در تماس با ولایتی از او دعوت كرده بود، اما وی به رغم موافقت اولیه، پس از اعلام خبر مناظره رضایی و ولایتی،اظهار كرده كه در این برنامه حضور نخواهد یافت.

پیش از این نیز یك بار این دو نفر درباره اعدام صدام همزمان به گفتگوی ویژه شبكه دو دعوت شده بودند، اما ولایتی پس از اطلاع از حضور رضایی اظهار كرده بود مطالب ایشان كافی است و نیازی به حضور من نیست.

لازم به ذكر است ولایتی به رغم حضور پررنگ و دائم در شبكه های سیما، به دلیل شخصیت آرام خود تاكنون از حضوردر برنامه های چالشی و مناظره ای خودداری كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 بهمن 1388
ازآقای دکتر ولایتی با شخصیتی که ازایشان سراغ داریم بعیده !!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.